Valla açıkçası böyle bısey deseniz gorumcenizin yerinde olsam alinirdim herhalde keşke bizimde görümce böyle olsaydı erkenden gelip kalsaydı ben doğuma gidince 2 çocuğum geride kalack çok şükür bakacaklar var tabi de görümcem yapsın isterdim doğumdan baya sonra gelir bizimki ilkinde para verdi en fazla iki takım alincaka bı para ikinci de de bir takım 3 lu çorap bana da bı kazak yani siz bilirsiniz yine de kırmayın derim