2 görümcem var oğlum da kıyafetlerini beşiğini vs almışlardı o zaman aynı şehirde yaşıyorduk. Şimdi ben 16 saatlik bi uzaklıkta yaşıyorum onlara. Kızıma hamileyim 💓 çok sevindiler tabi ki ve yine bi hevesle her kıyafetini emziğini ihtiyaçlarını vs almışlar . Biz eşimle dolap alıcaz bitek.
Görümcem doğumdan bir hafta önce gelirim kıyafetleri yıkar ütüler getiririm dedi .
Ben desem ki abla kargoyla gönder ben dolabını düzenliyim. Ayıp olur mu ki ? Bende heves ediyorum.