FundaElmaYazici 23+5 olduk allahın izniyle kızımın adı sare olacak . Tetenoz aşısının 2. Dozunu olcam bu hafta . Şeker yüklemesi hakkında doktorum henüz bir şey demedi ama yaptırmak istemiyorum.
Albatros3501 Sinem1051 doğum tarihi belirlemedi doktorum muhtmelen 19 u falan uygulamaya göre. Doğum şekli de belli olmadığı için😊 kızım isimsiz kaldı anam bacım bulamıyom isim😂
Elaylama Cansuu33 baZı durumlarda insan kendini zorlamalı. Hamileykense bebeğin için yapmaya çalışmak zorunda insan maalesef :(
Cansuu33 Elaylama aynen öyle canım haklısın bakalım pazartesi gideceğim doktora o ne diyecek ilaç verirse kullanacağım inşaAllah