Sinem1051 Merhaba canım benimde şubat sonu mart başı dedi doktor.. 24 haftalığız şuan bakalım gün daha belirlemedik sezeryan olacağım 😊 Çok fazla şikayetim yok yemek yedikten sonra karnım patlayacak gibi oluyor çok fazla geriliyor karnım. Birde midem de ekşime çok oluyor onun dışında baya enerjikim diyebilirim... 💗