1 hafta önce normal doğum yaptım. Ben de sizin gibi yapabilicek miyim nasıl olucak diyordum, doğumum çok güzel çok rahat geçti. Tek tavsiyem eğer normal doğum olucaksa nasıl ıkınmanız gerektiğini öğrenmek buna çalışmak. Ben onu hiç araştırmamışım ıkınmada sorun yaşadım.