elifcicek_07 İsilik gibi duruyor bu biraz. Eğer öyleyse ben de yazın belli dönemler oluyorum bir kaç gün gül suyu ve bebek pudrası hemen akşamına kaşıntı ve kabarıklığı alıyor denemekten zarar gelmez belki fayda görürsünüz çok geçmiş olsun
Sdnrr06 AnnelikSeruvenimm çok zor bir durumdu Allah kimseye yaşatmasın gece uykusu yok gece daha çok artıyor du kaşıntı 5 ay boyunca hergun evi temizledim evdeki herşeyi sirkeli suyla dezenfekte ettim ilaçlar kullandım çok şükür 5 ayda bitirdim ama sonra kurdeşene dönmüşum yine kasintilarim devam etti onun için de ilaç kullanıyorum ilaçlarımı almadığım zaman yada yediklerime dikkat etmediğim zaman kıpkırmızı kabarıp kaşınıyorum
NobleMom AnnelikSeruvenimm gebelik kolestazı olabilir. Kendi kadın doğum doktorunuza gidin yarın test yapar
AnnelikSeruvenimm NobleMom gebelik kolastazi karaciğer ile alakalı değil mi ? Eğer öyle ise tüm testler temiz geldi. Galiba bana kullanmaya başladığım Demir ilacı alerji yaptı
AnnelikSeruvenimm Sdnrr06 Rabbim kimseye yaşatmasın ya 🥲 valla canım öyle sıkkın ki oturup ağlayacağım birazdan
Nese20 Nese20 benim bu şekilde çok fazla kaşınıyor doktor karışım bir krem verdi ama faydası olmuyor bakalım nereye kadar gideceğiz
AnnelikSeruvenimm Nese20 bugün cildiyeye de gittim, kadın doğuma da gittim pupp olduğumu söylediler ve yapabilecekleri bir şey yokmuş. Doğum yaptıktan sonra geçecekmiş 😔