Esraliiii ay ben 20 lere geçmiyor diye haksızlık etmişim valla 30 dan sonra zman durdu sanki aylar sonra anca 32 ye gelebilmişim gibi 🥺 bırak haftaları günleri saatler geçmiyor…nolcak böyle bilmiyorum 🥲 benimde hamileliğim çok şükür güzel geçti genel olarak öyle bi ağrı sızı pek yaşamadım ama artık rahat hareket etmek istiyorum hiç bana göre değil yavaş hareket etmek 😬 ne kadar doğumdan korksamda bir an önce o aşamaya gelmek istiyorum ya