Esraliiii ayy kesinlikle haklısınız benimde 30 kadar o kadar yavaş geçti ki hiç geçmeyecek sandım ama 30 dan sonra Cook hızlı şu an 36+1 olduk. Benimde aynı şekilde doğum şeklim belli değil bende çok korkuyorum cevremdekiler dalga geçiyor sezeryandan ve normal doğumdan korktuğum için ağzından mi çıkaracaksın diyorlar 😁 panik atak bir insanım ins hepimiz bir avazda,sağlıkla kucaklarımiza alırız ❤️🤲