Ervaduru
Evlendiğimde vajinismus olduğumu öğrendim.ilk 3 ay ne yaklaştım ne yaklaştırabildim. Sonra kendi kendime bu bir sorun ve bunun çözülmesi lazım sağlıklı bir evlilik böyle olmaz dedim. Denedim kaçmadım kendimi rahatlatmaya gevşemeye çalıştım. Düşünce çok etkiliyor. Çükü ben kaskatı kesiliyordum düşüncelerimi olumlayıp vücudumu gevşetmeye çalıştım. Derken baya ilerleme kaydettim sadece başlangıçta biraz kasılıp sonra vücudum gevşiyordu ve hamile kaldım. Hamile kalınca paniğe kapıldım ve tekrar uzaklaştım. Sonra yine kendimi toparladım ama alttan muayene olamadım. Doktorum travma yaşayabileceğimi söyledi ve sezeryan oldum. Evliliğimde çok büyük sıkıntı değil artık tedavi olsam tamamen ortadan kalkar ama vakit bulamıyorum ama alttan muayeneyi yenemedim. Bunları anlatmamın sebebi size sadece kendi hayatımdan bir tavsiye. Düşüncelerini ve bedeninizi yönlendirmeye çalışın ama baskılanayın.