koalamom_ Sen de aynı benim gibisin. Kürtajdan dolayı rahim yapışıklığı, tüplerin tıkanması vs gibi bir durum olur diye çok korkmuştum. Ve hamile kalamazsam tekrar rahim filmi çekilmeyi düşünmüştüm. Çok şükür hamile kaldım. İnşallah sen de bir sorun yaşamazsın