Ervaelizinannesi valla devlette sıkıntı çıkaran hastane sıkıntı çıkaran doktor yada hemşire sıkıntı çıkaran bölümler var. Daha önce yaşamışlığım var farklı konularda.
Ama şuan gittiğim hastane ve doktor aşşırı iyi. Söylemezsem kul hakkına girerim yani 🙈🙈🙈
Boy sormadım hiç doktor söylemedi diye belki sorsam söylerdi bilemiyorum. Ama çok tatlı dilli güler yüzlü bir doktor. Baya ilgili ben memnunum.
Allah iyilerle karşılaştırsın herkesi 🤗