Cayvarmiya ben 8 aylıkken yaptırdım ama öecbur kaldım aslında 40 ı çıkar çıkmaz istiyordum ama başka ameliyatlarda olması gerekiyordu ondan 8. aya kadar bekledik mecburen. Bana kalırsa 40 çıkmadan yaptırmayın hayata yeni yeni alışıyor gaz sancısı emmeye alışması derken o süreci kolay atlatsın 40 çıkınca yaptırabilirsiniz 1 haftada iyileşir tamamiyle 💐