7 günlükken yaptırdım oğlumu , uyuyordu hissetmedi bile çok şükür 😍 ilk gün emzirdim bol bol zaten Yenidoğanlar sürekli emer , calpol verebilirsin dedi doktorumuz sadece ilk gün verdim sonra ki güne zaten gayet iyiydi , 1 hafta sonra da klips çıktı ve süreç bizim için harikaydı 🫶 iyiki yaptırmışım şimdi olsa kıyamazdım 19 aylık 😍