Nurcanduru Leyla1995 rica ederim canım ben de işe yarıyor umarım sende de yarar 😘 ben gebeliğimin başından beri çekiyorum 11 şişe reinne bitirdim 35+2 oldum baktım yetişemiyorum elmayla havuça dadandım en sağlıklı çözümüm bu oldu 😊 Allah yardımcımız olsun
Gulll Soğuk süt, muz, elma, soğuk su, sade soda benim de favorim içince anca yatışıyor olabildiğince aç kalmamaya çalış ara ara atıştır. Yemeklerini de olabildiğince az yağlı ve baharatsız yemeye çalış derim canım😉😘
aselsmom Mide yanmasına Hindistan cevizi iyi geliyor diye duymuştum midem çok yandığında denedim gerçekten bende işe yaradı 1 tatlı kaşığı yiyin bı deneyin umarım sizde faydasını görürsünüz inşallah 🤗
Leyla1995 Cook teskrr ederim kizlar onerdiginiz seylerdenden denedim azda olsa faydasini gordum allah razi olsun sizden😘😘😘