Nurcanduru Bana tek iyi gelen havuç ve ekşi elma dolaptan hiç eksik etmiyorum şimdi bile havuç yedim çok iyi geliyor
HuriyeTrkolu Leyla1995 ben rabelis kullanıyorum doktorum verdi ne gaviscon ne rennie ne süt ne soda hiç biri işe yaramadı doktorum da mide koruyucu yazdı
Nurcanduru Leyla1995 rica ederim canım ben de işe yarıyor umarım sende de yarar 😘 ben gebeliğimin başından beri çekiyorum 11 şişe reinne bitirdim 35+2 oldum baktım yetişemiyorum elmayla havuça dadandım en sağlıklı çözümüm bu oldu 😊 Allah yardımcımız olsun
HuriyeTrkolu Leyla1995 bende senin gibiydim geceleri falan uyuyamıyordum doktora söyledim mide koruyucu yazdı hemen kesti hatta bugün içmeyi unutmuşum ondan uyuyamıyorum yine 😏