nilayakinci Kızlar kaç gününüz kaldı 🥹 benim 24 ama doğum şeklimiz henüz belli değil bakalım ne zaman gelecek çok heyecanlıyım 🥹
2baybannesi nilayakinci 28 gün kaldı görünüyor ama ikinci gebeliğim sezeryan olcagim için daha az 2 Mart’ta gün verilecek 38-39 gibi alınacak ❤️🙈
hayalperest2310 nilayakinci benim de 20 Mart doğum şeklim belli değil daha bu hafta kontrolüm var bakalım konusacm inşallah 🥰
Nursl7 @nilayakinci benim sezeryan olacak ikinci doğumum 39. Haftada sezeryan yapıyorlarmış devlet hastanesi olduğu için kızımın doğum gününe denk geliyor
Hatice80 Nursl7 devlet hastanesi ksc gün yatış yapıyor bende devlette yapmak istiyorum kaçıncı hafta doktora gittiniz gün verdi
nilayakinci Linabebek1 bu haftalarda normalmiş doktorum bana öyle demişti vajina ağrısı bel ağrısı olur dedi dünden beri de sol bacağımı kalçamı hissetmiyorum mesela yataktan kalkamadım
Bmsbl nilayakinci yok cuma günü olacağım normal istiyorum ama bebeğin kilosu falan fazla doktor ne diyecek çok merak ediyorum 😏
Linabebek1 nilayakinci ben bugün gittim ağrım vardı 1 cm açılmam var bebek çok aşağıdaymış her an gelebilir dedi nst sancım çıkmadı
Happy52 Benimde 15 gün kaldı ama 39. Haftadan sonra bekliyoruz eğer ki öyleyse daha az kaldı diyorum 🥰ilk hamileliğim normaldi inşallah buda normal olur bebiş baş aşağıda ama doğum kanalına henüz girmemiş geçen hafta öyleydi