Emineo98 memnun kaldığınız firma varmı acaba doktorum bana genoks firmasını söyledi ama cinsiyet söylemiyorlarmış
Aecer Emineo98 nipt plusa yaptırdım ben de cinsiyeti söylüyorlar doktora. 4500 tl idi benim doktor anlasmalı olarak
_Ceyda_ Emineo98 genoks da yaptırdım 11. Gün akşamı çıktı . Ben zaten cinsiyeti biliyordum onlar da söylediler zaten yinede
Emineo98 Hulya2626 şuan 10+3 teyiz doktorum 8 martta yaptır dedi ama cinsiyetide öğrenmek istiyorm okdar para vericem ve bazı firmalar sölüyomuş merk ettim hayırlısyla sağlıkla kucamıza alırz inşallah
Hulya2626 Emineo98 canım ne fark eder ki eninde sonunda cinsiyeti öğreneceksin. Yani önemli olan ne kadar çok hastalığa baktıkları bence. Genoks 70 kadar sanırım hastalığa bakıyor.
Neslihanyagci Genoksa yaptırdım ben de 16 haftalıkken, cinsiyetini biliyordum ama bana söylemişlerdi telefonda. Onun öncesinde zaten doktorum söylemişti 15 haftalıkken
Arzuege 13.haftalkkknen yaptırdm cok şükür sonuc temiz bende cınsıyeti sordugumda bunun yasal olmadıgınj söylediler . Ama zaten 11.haftalıkken kız oldgnu öğrenmiştim şuan 16+2yiz
ebrbran Meloki Avrupa igenomix genetik laboratuvarı an yaptırdım , doktorum yönlendirmişti . 10 içinde çıktı sonuç , cinsiyetlerinizde söylediler
Emineo98 Pnr_KMRC1 yaa ben sordum özellikle doktoruma sölicekmisinz diye hayır anormallik görülür doktor sorarsa söleriz ddi