Nurdan11_ evet özel hastanede oldum 5000 lira ücret alındı 😏 yeter ki iyi olalım diye önemsemedik 😌 evet benim doktorum da kendin ne zaman iyi hissedersen çıkabilirsin dedi ağrılarım geçince iyi hissedince taburcu oldum☺️ genel anestezi daha zor bence, ben narkozluyken saçmalamaktan çok çekiniyordum iyiki spinal yapildi 😂😂