Nurdan11_ stres yapmayın☺️ ameliyat en fazla 10 dakika sürüyor. Ben spinal anestezi ile oldum. İğnenin hiç bir acısını hissetmedim, operasyon sırasında da hiç bir acı duymadım. Ameliyattan sonra 6 saat kadar hastanede kaldım. Regl ağrısı gibi ağrı oluyor karnında onun dışında hiç bir acısı olmuyor. Sonraki gün hiç bir ağrım olmadı ☺️ ameliyat olduğum gün 3-4 saat sürdü sonra bitti benim ağrım.