Nurcanben iç harcını iyice karıştırıp tıkıştırmadan koyun dolmaların içine. Hazırladığınız salçalı suyu da önce biberlerin içine dökün kalanı da tencereye boşaltın kısık ateşte pişer hepsi. Bu arada ben bütün yemekleri önce kettle da suyu kaynatarak yapıyorum, kaynar su kullanıyorum hepsinde hem daha hızlı oluyor hem su kaynamış içindekiler kırılmış oluyor