Yanlış bilmiyorsam 200mg kafeini geçmek çocuk gelişimini etkiliyor. Doktorunuza mutlaka danışın.
Günde 4 bardak çay veya 1 bardak filtre kahveyi geçmemeye çalışmanız daha sağlıklı olabilir. Tabii çikolata gibi kakao içeren gıdalar tükettiğinizde bu bardak miktarlarını azaltmalısınız diye biliyorum.