Fik yani aslında kolayı çok önermiyorlar. Ama ben günlük bi fincan neskafe içiyorum, çay hiç belli olmuyor günde 5 6 bardak içebiliyorum ama açık içmeye özen gösteriyorum. Kolayıda öyle günlük haftalık değil bazen bazı yiyeceklerle içerim, ama yinede canım buz gibi içecek istiyor fanta sprite enerji içeceği veya meyveli soda tarzı genelde haftada bi içerim inşallah sorun olmaz yani korkuyorum ama napıyım canımda istiyor 🤷🏻♀️