Tgceblkc benimde son 3 gun doktorumun tavsiyesi soyle ya 3 gun icinde kendi sancim ile normal dogum olucak,yada sali gunu 40+1 oluyorum o gun tekrar muayne edicek eger aciklik varsa 1cm bile suni sancı denicek ama eger hic acilma olmaz ise suni versemde tutmaz dedi geriye sezeryan kaliyor 40+1den sonra bekleme taraftari degilim bebek kakasini yapabilir ve biz bunu anlayamiyoruz ne yazik ki dedi benim durum bu sekilde bakalim ikimiz icinde hayirlisi olsun