Elitopatra25 Kızlar bugün gittim hastaneye keseyi gördü bebeğimi görmedi yeni dedi ve lekem var düşük tehliken var dedi napcam 😢
ebruuu- Elitopatra25 ben 6+1 de sadece keseyi gördüm bebeği göremedim 7+0 da bebeği gördüm , daha çok erken heyecan yapma kiminde 8.haftada gözüküyor
NarinEmrahhh Elitopatra25 canım bu durumu Bn yaşadım en iyi Bn bilirim diyemem ama bu knuda Sna yardımcı olabilirim ilk başta beta hcg kac ikincisi kesenin boyutu kac mm bunları bana söylersen insallah güzel haber veririm sana
arirangg Elitopatra25 Bu haftada bebeğin görünmemesi normal. Telaşlanma canım. 10 gün sonra gidersen görünür
1anne2bebek__ Elitopatra25 bu haftalarda görünmeyebilir. Stres yapma bacım. Dinlen bolca iş yapma uzan hep. Düşük tehlikesi varda dikkat etmen gerek boşver yat dinlen kalkma
Zeynepozcan Elitopatra25 daha çok erken bebeği görmek ve kalp atışını dinlemek için, 8. Haftaya kadar yolu var o yüzden telaş yapmayın
Oznur_1625 Elitopatra25 benimde 5+3 ben 4 haftalıkken keseyi gördüm bebeği göremedim senin gibi çok endişelendim ama herkes normal dedi şimdi bnde bekliyorum 1 hafta sonra tekrar gidicem
defneemom Elitopatra25 son adet tarihinize gore takip edilir, ilk haftalar boyle farklar normal oluyor genelde ve kalp atisi icin erken duyarsiniz daha
Zeynepozcan Elitopatra25 sağlık ocağındaki doktorlar tahmin üzerine söylüyor en net ultrason da görülendir son adet tarihinizin ilk gününden hesaplama yapabilirsiniz -1/+1 haftayı doktorlar çok önemsemiyor benimki de bazen iki gün geride çıkıyor 4 gün ileride çıkıyor
Elitopatra25 Sahnedekimadam pembe leke kahve leke geliyo sık sık değil ama arada geliyo canım inşallah birşey olamaz
Sahnedekimadam Elitopatra25 yerleşme de olabilir o zaman canım folikasit falan verdiyse mutlaka kullan betanı takip et🙏🏼
1Evrem Elitopatra25 benimde öyle olmuştu yerleşme kanaması olur, progestoran fitil verdi onu kullandım ne olur nolmaz diye küçük henüz gözükmez, endişe etme. Ne olur ne olmaz kimseyle paylaşma netleşmeden.
Mihrimah18 Elitopatra25 ama haftanız cok kücül değil mi benimde lekelenmem vardı omyuzden erken gittim doktoruma kalınlasma var ama kese gözükmüyor dedi vajinalde, daha sonra 6+3 te gittim kese göründü ama bebek yok dediler. 7+0 devlet hastanesinde vajinal göründü.
Silahimigetiraysel Elitopatra25 aynısını ben de yaşıyorum şuan doktorun demesine göre grç döllenme olabilirmiş 2 hafta daha beklicem sonra belli olacak boş ya da dolu gebelik olduğu. Umarım hayırlısı olur hepimiz için
Fuhrer Daha yenisiniz ilk 3 ay yatabildiginiz kadar yatın temizlik,yemek vs yaparak yorulmayin. 8. Haftada alttan bakıldığı zaman kalp atışını dinleyebilirsiniz çocuğun şuan bişey gözükmez
obiranneeeeeeeee Elitopatra25 beni de 15gün son çağırdı çarşamba günü gidecem bende de kese var bebek yok🥺umarım bir şey çıkmaz rabbim herkesin gönlüne göre versin