Elaaa81 Bsra_x tabi yazarım canım günde 2 defa demişti doktor sonra ağrıların oldukça kullan dedi 2 günde bir içiyorum bir tane onu da söylicem 🙆♀️Sen nasıl kullanıyorsun 25 mg mı ?
Bsra_x Elaaa81 Evet 25g kullanıyorum ikinci kutuya geçtim ben bırak diyene kadar iç dedi günde 1 tane içiyorum
Elaaa81 Bsra_x doktorum 32. Haftaya kadar kullanabilirsin dedi 32 den sonra suyunu azaltıyor dedi bakalım yarın ne dicek yazıcam sana 🤲🏻
Tubanurbuseberk Benimde 26 haftalık olduk çok şükür rahim ağzı yetmezliğinden amelıyat oldum inşllah 36 haftaya kadar dayanırız🥹
Elaaa81 Tubanurbuseberk aslında 26 da yapmıyorlar şanslısın 24. Hafta sınır dikiş atıldığı zaman bebek daha fazla dayanıyor 38-39. Haftaları görürsün canım 🥰
meliiisoz Bu rahim bebek büyüdükçe kısalıyormu bir kaç kişi başka başlıklarda yazmıs bebek büyüdükçe dikişe baskı yapıyor rahim kısalıyor risk artıyor diye çok korktum doğru mu acaba🥺
AyFa1608 meliiisoz daha önce erken doğum öyküm falan yok. Sanırım ondan doktorum dikiş kelimesini bile kullanmadı. Bize progestan yeter dedi. Sadece progestan kullanıyorum
meliiisoz AyFa1608 benimde ilk gebeliğim açılmam vardı ilk hafta ilaç kullandık açıklık kapandı ama kısalma devam edince serklaj yapıldı önlem amaçlı kısalmam sizin gibi ilerliyodu sizin açılmanız olmuşmudu sadece kısalmamı
meliiisoz AyFa1608 çok şükür çok geçmişş olsun inşallah zamanında sağlıcakla kucağınıza alın yavrunuzu
AyFa1608 meliiisoz amin inşallah canım cümlemiz zamanında sağ salim kavuşalım inşallah. Rabbim isteyen bakabilcek herkese de nasip etsin inşallah 🤲