Elaaa81 onun için yenecek bişey yok maalesef keşke olsa. Progestan kullanıyorum, ayakta fazla kalmamaya çalışıyorum. Ağır iş vs yapmıyorum. 22 haftada 21 mmdi 24 de 19 29. Haftada 18 mm şu an 30+4 üm doktorum 34 de progestanı bırak sonra ne zaman doğarsa doğsun dedi. Muhtemelen 36-37 de gelir dedi