meeese bende burdan okuyup aldım 😂 normal hasta bezi veriliyor normalde hastanelerde,baktım bu daha pratik geldi sezeryan olucam birde ama yaraya değermi iyi olurmu bilemedim açıkçası külot gibi giyiliyor çıkarırkende kenarlardan yırtılıp çıkarılıyormuş bende ilk aldım 😅