Bebiqo öncelikle geçmiş olsun 🙏 benim doktora gitmeye gerek kalmadı çok şükür ılık duş aldım her gün ve duşta göğsüme masaj yaptım duş sonrası ya hemen emzirdim ya da pompayla sagdim bebeğim ne zaman emmek istese önce o göğsümü veriyordum bebeğim çektikçe rahatlıyordum bir kaç güne geçmişti benim ama doktora gidip antibiyotikte verseydi kullanırdım