PinarAtay Merhabalar öncelikle. Kizlar emziriyorum fakat özellikle sol göğsümde çok şişlik var pompayla boşaltıyorum ama ne sancısı geçiyor ne de şişliği var mı aranızda böyle bir durum yaşayan ? Mastit midir bu anlamadim
Tripkolikkkiz PinarAtay çok agriniz varsa acile gidin. İlerlemişse sagmakla geçmiyor maalesef. İlaç verir rahatlarsın. Ek olarak mastitte genellikle ateş çıkartıyor
Gamzer PinarAtay O göğsünü sık sık emzir canım. Bebeğin emerken sis olan bölgeye elinle masaj yap. Mastit çok zor oluyor bir kez oldum temmuzun ortasında montla uyudum. Eğer geçmezse doktora git antibiyotik verir rahatlarsın.
PinarAtay Tripkolikkkiz evet akşam ateşim de çıkmıştı tir tir titreyerek yattım anlamadigim bir günde mastit olunuyor muymus daha düne kadar böyle bir şikayetim yoktu
PinarAtay Gamzer öyle yapıyorum canım sürekli sol göğsümü emziriyorum bosalsin diye ama birdenbire böyle olduğuma şaşkınım açıkçası
Tripkolikkkiz PinarAtay doktorar gidin. Mastit ilerlerse daha kötü olursunuz zor toparlanirsiniz. Geçmiş olsun
Edau9 PinarAtay olmaz mı yediklerinize bağlı çok süt üretimi olmuş olabilir.Ben bugün 2 bardak rezeneli anason çayı içtim ve şuan benim sağ göğsüm de sızım sızım sızlıyor bebeğim uyansa da emse diye bekliyorum
Gamzer PinarAtay Doktora gitmedim canım kendi yöntemlerimle atlattım ama benim 3 gün kadar sürdü şikayetlerim sonra geçti.
Gamzer PinarAtay Hep o göğsümü emzirdim. Duşta masaj yaptım sürekli. Her emzirmeden sonra pompayla sağdım. 3. Gün çok hafif şişlik vardı hala ama rahatsız edecek kadar değildi. Tüm bunlara rağmen geçmezse doktora git canım. Antibiyotik falan verir geçer hemen boşuna çekme evde
Gamzer PinarAtay Doktordan mi korkuyorsun canım? Ben gitmedim doktora ama kötü birsey olacağını sanmıyorum, göğsüne bakar mastit hemen anlaşılıyor zaten. Emzirirken kullanılabilen antibiyotik yazar. Kötü birsey olmaz korkma 🧡
550637 Banyoda göğüsünüze masaj yapın ılık suyla ve çıktıktan sonra yeniden pompayla sağarak boşaltmaya çalışın eğer yine işe yaramazsa doktora bir gidin derim 😇 geçmiş olsun🌹