bbykcgr canm bende yüksek Riskli gebeyim zor şeyler yaşıyorum sende deprem den gelmişsin ikimizde sanırım zor şeyler geçiriyoruz ama bence korkulacak birşey yoktur normal kafa ile düşünürsek çünkü ben Zeynep Kamil de ölümden döndüm büyük bir tampon koydular orda birşey olmadıysa bunda da olmax