Ben Yeni Yüzyıl Hastanesi, Şefik Gökçe’ye gidiyorum arkadaşımın tavsiyesiyle. Ben de yeni gebeyim ama dersten ya da ameliyattan gelmesine rağmen o yorgunlukla bile öyle güzel ilgileniyor ki. Tahlil sonuçlarını çok ayrıntılı inceliyor ve sorun olabilecek şeylerin hemen önlemini almaya çalışıyor. Şimdilik memnunum, belki tanışma amaçlı bir kez muayeneye gidebilirsin😊