Ozlemduman Plncnr-dnsn aynen öyle yattıkça insan kendini daha çok hasta psikolojisine sokuyor o yüzden hareket etmek en iyisi
Aspenya44 Plncnr-dnsn bilmiyirum 3 . De zorlandım . Birde bende acaip bir gaz ağrısı oluyo nefes alamıyorum kalbim sikisiyo kaburgaların sikisiyo kollarım uyusuyo neden olduğunu hiç bilemedim
2baybannesi Plncnr-dnsn bende çok merak ediyorum 36+0 im ama 2 Mart’ta kontrolum var o zaman gün belirleyecek doktorum ama maksimum üç hafta kaldı korkuyorum.. sıtma beni çok kötü yapmıştı ilk dogumumda çok korkmuştum gergindim hala daha korkuyorum 😐
Plncnr-dnsn 2baybannesi evet korku illaki oluyor ama sonu mucize öyle yada böyle rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏