Plncnr-dnsn 34.haftamdayım bende ilk sezaryenim çok güzeldi yürüttükleri andan itibaren herşeyi kendim yapmaya başladım eve geçene kadar sürekli bişeyleri bahane edip kalktım yataktan ve yürüdüm evde de aynı şekilde çok yatmadım hep hareket halindeydim haftaya kontrol var doktorum büyük ihtimalle tarihi belirleriz dedi heyecanla bekliyorum bende 35.haftamı 🥰 inşAllah ilki gibi kolay olur ikincide 🤲🏼🥰