Mervegvn123 Mavi_boncuk3 eee ben bunuda bı deneyeyım hepsını denedım 😂 nasılsa her denedıgım içimde kalıyor çıkış yolu yok gibi vücuttan kayısıydı ılactı hamılelık basından berı yapmadıgım sey kalmadı resmen vucut bagısıklık kazanıyor bır sure sonra
Mavi_boncuk3 Mervegvn123 valla kabızlıga birebir kayısı felan ben devamlı yapamadım ama nesquik vazgecilmezimdir😂😂
Mervegvn123 Busel ay noluyo noluyo 😂😂 hemen bakıcaaam ❤️ cok sağolun yorumlara bakıyorum suan hepınız bıyerden benı tamamlamaya çalısıyorsunuz cansınız 🌸
Busel Mervegvn123 valla aynı dertlerden gectim cuma günü mahvoldum o kadar yorgunluğa 1 tane zor buldum bosver gir suwen online al lcwde bak pentide yok hamile giyim 2 parça anca vardı
Mervegvn123 Mavi_boncuk3 aaa tatlı şeyleri zaten seviyorum nesguık yemek için daha iyi bir bahane bulamazdım 😂
Gozde1225 Seymaycsy hele ben 38+4 oldum hala hazır değil 😀 herşey hazır sadece yerleşecek öyle duruyor 😀 salı günü de sezeryan günü alıcaz 🙈
Mervegvn123 Busel mantıklı valla hıc dırek ınternetten onların sıtesıne bakmayı akıl edememıstım standart trendyola bakıp favorıleyıp cıkıyordum hep ama fıyat olarak daha cazıp senın önerilerin 🤗
Busel Mervegvn123 hele ki bedenin küçükse kolay bulursun xl aldim diğer bedenler daha kolay bulunuyor tek önerim hepsini penye alman sakın saten alma😅
Mervegvn123 Mavi_boncuk3 hamileliğin ve daha zor kabızlıgın verdiği yetkiyle yarın kendıme nesguık dayayacagım 😂😂
Mervegvn123 Busel saten bi tane var evde çeyizde almışlardı onu var saymıyorum bıle okadar rahatsız kesinlikle penye bakıcam
Mavi_boncuk3 Mervegvn123 😂😂Allahtan seviyorsun kimi yiyemiyor tiksiniyor ben kahvaltı yapmak istemedigim de direk ondan yiyorum hatta normal dogum olursam insallahhh diyorum ki bi sıkıntı olmasın diye yine yemeliyim bi kac gün 🫣😅