Bsrayyy Yenicicianne şuan ayakta dolanıyorum evimin işlerini rahatca yapabiliyorum bebeğimi eşimle doktora kontröle rahatca götürebildim normal hayat açıdan toparlandım sadece bazen oturunca acıyo üstüne ama onun dışında iyim sdece dikşlerim halen daha duruyo o canımı sıkıyo 🤦🏼♀️
aslihan1 Sinmn 🙈 herkes genişler diyo hatta kendi doktorum bile genişler diye sezeryan olmuş ama beni yinede normal doğuma teşvik ediyo sadece eksi yanınıda bil diye söylüyorum dedi .doktorum tanıdık o yüzden söyledi normalde hastalarıma söylemem böyle dedi
Yenicicianne reinamm ilk aylar evet görünüşte oldu sonra hiç bakmadım bakamadım açıkçası 9 aylık oldu oğlum hala bakmadım 😂
Duyguak 48. Günüm dış dikişler düştü ama iç dikişler hala var dolayısıyla ilişki yasak. Ben bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim çok moralsizim o yüzden. Bünyeye göre ve dikiş çokluğuna göre değişiyor bu dikiş durumu