Bsrayyy yaklaşık 3 ay önce ikinci doğumumu yaptım.. 20-25 günlükken dikişlerim düştü, 40 ım çıkınca doktorum kontrol etti, bir sıkıntı görmedi, sizinki de kontrol edecektir muhtemelen.. insan ister istemez korkuyor biraz ama zamanla geçiyor.. kişiden kişiye değişiyordur ama gittikçe azalarak bir iki ay içinde hassasiyet kalmayacaktır..