Merhaba, benim eşimde de morfoloji 0 ve ileri hareket çok azdı. 2 aşılama tedavisi olduk ama tutmadı. Dr mfk ürünleri kullanmaya başladık aşılamadan 1 adet dönemi sonra hamile kaldım. Şuan 5+5 haftalık hamileyim henüz keseyi gördük ama bebeğimizi göremedik. Bu tarz morfolojik sorunlarda boş gebelik çok olurmuş, bende çok korkuyorum. Cuma günü kontrolüm var inş herşey yolundadır. Hamile kalmamda ilaçların etkisi oldumu bilmiyorum çokta düzenli kullanmadık açıkçası. Allah isteyen herkese bebişlerini versin inşallah. 🤲