Hzlhakko Kızlar merhaba ikinci bebiş bekleyenlere sesleniyorum karnınız ikinci bebekte daha mı çabuk büyüdü ? Şu an 12 haftalığız top gibi bir karınla geziyorum. İlk bebeğimde 16 haftadan sonra böyle büyümüştü rahatsız değilim çok tatlı ama merak ediyorum 😍
Kucukpanda90 Hzlhakko ilk gebeligimde 6. Aya kadar neredeyse belli olmuyordu. Simdi daha 3. Ayda belli olmaya baslamisti. Suan kocaman bi göbegim ve popom var kendimi taniyamiyorum 😁
Rabia04_09 Hzlhakko Aynen bende de öyle oldu 12. Haftada ufakta olsa bi karnım vardı ikinci hamileliğimde daha çabuk büyüdü genelde öyle olurmuş öyle duymuştum
melike098 Hzlhakko bende aynı ikinci gebeliğim çok büyük karnım neden bilmiyorum ilkinde son ayda bile bu kadar büyük degildi
Hzlhakko Seda06891 evet ya rahim kasları daha gevşekmiş karın daha büyük oluyormuş yazıyordu bir yerde enteresan
Hzlhakko Rabia04_09 banada aynısını söylüyorlar şimdiden kıyafette zorlanıyorum kilo artmıyor ama göbek büyüyor 🥴
Esrakapdan Benim dogumuma son iki hafta Allah nasip ederse ama ilkinde göbeğim çıktığı gibi şimdi o kdr çıkmadı şimdi görenler bile diyor senin ilkteki gibi buyumemis karnın diyorlar
Rabia04_09 Hzlhakko ilk hamileliğimde 5. Ayımda kıyafet almıştım kendime hamilelik için ama bu hamileliğimde 12. Haftadan olmadı kıyafetlerim 😅
Hzlhakko melike098 ah yalnız değilim bir sorun olduğunu düşünmeye başlamıştım yalnız değilmişim denilen doğruymuş
Ebrarkubra Hzlhakko benimde aynı 12 haftalik karnım çıktı fakat kilo almadim mide bulantilarim ve kusma var… tuvalet sorunu yaşıyorum ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum 🤔
Hzlhakko Ebrarkubra mide bulantısı yanma bende de var ilkin de böyle değildi her şeyden tiksiniyorum gercekten zor bir durum prilam içiyorum geceleri
Hzlhakko Rabia04_09 bende öyle 4 aydan sonra almaya başlamıştım ama havalar serin pantolon ihtiyacı cok oluyor
Ebrarkubra Hzlhakko ben ilkinde daha kötüydüm. Serumlarlq ayakta duruyordum… bunda daha iyiyim doktorum prilam verdi fakat oda ishal uyku ve halsizlik yapınca bırakmak zorunda kaldım…
SeAsNu Hzlhakko 🙄yalnız olmadığımı hissetmek iyi gelde bendede öyle aynen 6 hafta içindeyim karnım 4 aylık gibi eşimle nedenini sorguluyorduk olması gerek bu demekki hepimiz aynı olduğuna göre 🤗
Hzlhakko SeAsNu evet bizde şaşırdık ilk bebeğimde ki göbek fotoları bile karşılaştırma yapmıstık demek ki sorun yok 😌