Sinemce__ bi doktor da o şekilde söylemiş bende dedim bi yazalım gruba bakalım ne diyecekler.bir umut neticede insanlar bebek istiyor.bende 4 aydır deniyorum henüz olmadı sperm testi için bizde gittik ama doktor yapmadı henüz erken dedi devlet olduğu için çok da ilgilenmiyorlar.bu ayda olmassa özele gideriz artık.buda diğer içi fesatlar için cevap olsun