Arkadaşlar bi sakin olun.dostça bişey sordum saldırıya geçtiniz canınız mı sıkılıyor. Ben ona devamlı happy mom daki kızlar paylaşıyor bayağı bu konularda bilgili olanlar var birbirlerine yorum yaparak yardımcı oluyor diye anlatmıştım.oda atayım resmini bi sor bakalım dedi.bende sormak istedim bilgisi olan vardır belki diye.tarihine bakmamıştım açıkçası ama bir defa test vermiş eşi ve bi doktor normal demiş.başka biri %18 olan az demiş kafası karışıktı bi soralım dedik