Lasvinia Nunuuh canım yürüse cikmams gerek yok. Evin içinde yeterince yürüyüş yapıyorum. 2. 5 yaşında oğlum maşallah hiç otuetmıyor😄
DnzTnr Nunuuh 18 haftalığım olduğum yerde yürüyüş yapacak bi yer yok o yüzden çok üzülüyorum. Acaba yürüyüş yerine ne yapmalıyım?
Nunuuh DnzTnr Eger riskli bir hamilelik deyilse evde Hamileler icin sporlar var onlardan yapa bilirsiniz doktorum bana onerdi fazlaya kacmamak sarti ile
Gzo Nunuuh bende riskli gebelikten dolayı hep yatıyorum keske bende yürüyüş yapabilsem gezebilsem tuvalete korkuma zor cikiyorum burda bakiyorum cogu ev isi yürüyüş o sekilde geciriyor imreniyorum valla 🥲🥲