Nunuuh Kizlar gün içinde hic yürüyüş yapiyomusunuz?Ben ha qayret ediyorum cikmaya ev isleri yemek derken aksam oluyo.Normal doğum için gerekli diyorlar.Siz nasil yapiyosunuz?
hemsireacemianne Nunuuh valla ben yapmıyorum hep yapayım diyorum 32. Haftamdayim hala baslamadim . Evde öyle oturuyorum boş boş 😂 inşallah çok daha fazla kilo almam
Kumsal123m Nunuuh vallahi canım 9 ay boyunca yerimde hiç durmadım 39+6 oldum henüz doğurmadım. Yürüyüş her gün yaptım . Egzersiz yaptım . Bakalım sonuç ne olacak. Ben biraz doğumun yapıya bağlı olduğunu düşünüyorum
beyzacmvrc Nunuuh 24. Haftamdayin çıkamıyorum😣 gece uyuyamıyorum gündüz geç kalkıyorum kahvaltı yemek derken akşam oluyo
CmreKsidar Nunuuh hergün yarın yürüyüşe çıkayım diyorum 34 haftalık oldum daha bir kere çıktım. Ama 24. Haftadan beri gebe pilatesine gidiyorum ona da para vermesem gitmem😂
Nunuuh hemsireacemianne Ayneeenn yaaa😅😅😅Ekmek almaya bile eşimi yolluyorum.İnsAllah Sag salim kavusuruz🤍
Nunuuh Kumsal123m Yaaa ne guzel♥️Saglikla qucaginiza alin insaallah.Ben bir türlü cikamiyorum evden😅Ya halim olmuyo halim oluncada ancaq ev isi.
Nunuuh beyzacmvrc Bende de vaziyyet ayniii.Sabah 12-1 kalkiyorum yemek falan derken gun bitiyo.Doktorum her gun 1 saat cik dedi amma yapamiyorum🥺
Defnesa 37 ye kadar çalıştım dairede 3. Katta odam hiç asansör kullanmadım merdiven indim çıktım hep günde 1 saat yürüdüm hala sürekli yürüyorum egzersiz yapıyorum 38+5 olduk bu kadar kalmadan doğar sanmıştım 😂
Nunuuh Defnesa Az kalmis❤️Saglikla insAllah🙏8ci katdayim bir kat inince nefesim kesiliyo😂Asansore biniyorum hemen.
Bircandeniz Nunuuh en az günde 1,5 saat yürüyorum aksatmadan hafta da bir iki anca yürümediğim oluyor onda da 1,5 saat olmasa da yine de yürüyorum
Eceecim Nunuuh gebelik öncesinde de yürüyüş artı spor yapıyordum. Öğrendiğim günden beri her gün yürüdüm. Kar yağdığında dahil. Çok şükür ne ödemim ne şişliğim olmadı. 36. Haftaya giricem. Hareket önemli bence
Eceecim Nunuuh işin ucunda normal doğum olmasa bile kendiniz ve bebeğinizin sağlığı için kesinlikle aklınıza koyun niyet edin ve yürüyün. Daha mutlu hissediceksiniz eminim🌸