Kbraunl evet bende sur ken ilk dogumumu orada yaptim.Herseyden cok memnun kaldim cok ilgililer ozellikle dogum ani cok guzel gecti.simdi evime ters düstügü icin mecburen yakınımdaki saygıya gidiyorum ama korkuyorum acikcasi catir catir sezeryan yapiyolar daha 4 aydir normal doguma sahit olmadim.