Suheda_4406resul Zeyneparsln acile bir saat önce gittim. Gasvin diye bir şurup yazdılar onu aldım günde bir kere kullanicakmisim inşallah ise yarar
Pamuk Suheda_4406resul bende gebelikten öncede refleks vardı senelerdir ac karına mide koruyucu içiyorum Suandada gebelik kategorisi B olan bir mide koruyu içiyorum tabiki doktor ne derse size
Suheda_4406resul ipekmom_ bir saat önce acile gittim geldim gasvin diye bir şurup verdiler bakalım inşallah ise yarar
Suheda_4406resul Mintirikannesi bende bir saat önce acile gittim geldim Gasvin diye bir şurup yazdı inşallah ise yarar
Suheda_4406resul Fatosaydin bir saat önce acile gittim geldim Gasvin idye bir şurup yazdı inşallah ise yarar
Canannnn15 Suheda_4406resul Aynısını yaşadım canım ilklerde süt kesiyordu sonra etki etmemeye başladı şimdi birtek sade soda iyi geliyor ablamda sade soda içiyormuş hamileyken 😇 bi dene istersen
tecrubesizanneadayi12 Suheda_4406resul 9. Ayımıza girdik hatta 14 günümüz kaldı ama çok şükür sadece bir kere dehşet bir mide ağrısı yaşadım ondada bir kase yoğurt yedim beni öyle bir rahatlattıki anlatamam bir dene canım iyi gelir belki
Hazalert Suheda_4406resul canım gasvin şurup işe yarıyor benim o zamanlar kesmişti başka her şeyi denedim ama kesmedi
Suheda_4406resul Bernnnaaaa soğuk süt bende hiç işe yaramadı Gasvin diye bir şurup verdiler onu kullanmaya baslicam inşallah ise yarar Fatosaydin etti en azından azalttı
Suheda_4406resul Bernnnaaaa soğuk süt bende hiç işe yaramadı Gasvin diye bir şurup verdiler onu kullanmaya baslicam inşallah ise yarar
Defnesa Bana hiçbir şey iyi gelmiyor sadece gaviscon double action şurup kullanıyorum harika bir şurup pembe şişede:)