Bende bıraktım ki çok severek kullanıyordum. Evet çoook zor oldu bazen halen canım istiyor. Sosyal çevreme ara verdim başta. Sigara içen yakın dostlarım bu konuda anlayışlı oldular. Beynime ben bırakmak istiyorum komutunu işledim, zorunlu olarak düşünüp bırakılmaya çalışıldığında stres yaratıyor. Halbuki ben bebeği motivasyon edinerek hem kendim hem bebek için içmiyorum. Kendime birşeyler alıyorum. Tam bir aylık sigara parasıyla kendime mont aldım mesela.