Merhaba kizlar , lütfen bilgilerinizi benimle paylasin.Ben Avusturyada 24 gün önce dogum yaptim ve dün pstayla bir mektup aldik bebegimden alınan topuk testinde bir wert olması gerekenin dışında çıkmış çok korkuyorum tekrardan kan istediler tekrarlanıcakmış topuk testi ama bebegimde o kadar saglıklı duruyorki maşallah nasıl olabilir diye düşünüyorum sizde böyle birşey yaşadınızmı yada çevrenizde yaşayan birileri oldumu lütfen deneyimlerinizi paylaşın benimle çok korkuyorum:(