Busel Aynenkanka nasıl kiz bende hassas programda yikadim otomatik ayarlıyor 400de sıktırdım ama program kendi ayarliyordu sen mi 800 devir yaptin kurutma makinesine mi attın naptin amanın🤣
Lcn1 Aynenkanka hassas 30 derece devir ise en ez neyse onun yapman lazım idi canım devir onları küçülttu yapabilecek bisy yok bebeğinin cani sağolsun 🌼
berceste5155 Aynenkanka kurutma makinası çekme yapıyor diyorlar belki ondan olmuştur ütüle belki açılır
nilsmomy Aynenkanka 800 biraz çok bebek kıyafeti için ben 600 de sıktırıyorum, kurutmadan da olmuş olbilir ama olan olmuş. Gerdire gerdire ütüleyin işe yarar belki
Aynenkanka Busel ya kendi kıyafetlerimizi hep 1200 de sıktırırım hiç bir sorun olmadı bunda çekebilir belki diye 800e ayarladım, kurutmaya atarken de hiç incelemedim çekti mi diye ama büyük ihtimalle kurutma makinesinden dolayı çektiler
Meribiri1 Yaaa bende birkaç hafta içinde yıkayacağım da kurutma çektiriyor diyorlar o zaman atmamam lazım
Aynenkanka Meribiri1 atma atma ne olur ne olmaz. Ben hassas programda atmama rağmen çekmişler canımız sağ olsun napalım
Aynenkanka Lcn1 aynen öyle canım alırız yenilerini 🙏 e bebekten almıştık orayla görüştüm iade alabiliceklerini söylediler çeken ürünleri bakalım
Bzdmr Aynenkanka Küçülmesinin devirle alakası yok o sıkma deviri oluyor yüksek devirde biraz fazla kırışır sadece. Ama kurutma makinası kullananlar çekme olayından çok şikayetçi belki ondan dolayı olmuştur. Çok mu küçülmüş peki ütüleyin bı azcik açılır belki aklıma başka bişey gelmedi
Kalbiimde2can Canim kurutma islemi cektirmis devirle alakasi yok yani sadece sIkma islemi .. kurutmaya attiysan o cektirmis kiyafetleri benim basima geldi bi kere ondan beri cogu kiyafeti atmiOrum kurutmaya 😬
2pasaannesi Aynenkanka çektiklerine emin misiniz? Ütüleyiniz açılır belki. Elhamdülillah ben de yıkadım bin devirde sıktırıp, kurutmada da normal programa attım ve hiç çekme olmadı. Ya kurutmanızdan yada kıyafetlerinizin kumaşından kaynaklandı herhalde
Aynenkanka 2pasaannesi kurutmam şimdiye kadar bizim hiç bi kıyafetimizi çektirmedi ama bebeğinkiler daha hassas kumaş olduğundan sanırım epey küçülmüş
Papatyaa_01 Aynenkanka kurutma makinesi çektirmiş olabilir çoğu kişi kurutmanın kıyafetleri çektirdiğini söylüyor. Bende daha bugün yıkadım 30 derece ve 800 devirde herhangi bir çekme olmadı
Edafmo Aynenkanka bende aynı derece ve devirde yıkadım üstüne bir de anti alerji de kuruttum hiç çekme yapmadı nasıl oldu o ya🙄
Aynenkanka Btlklnc Mommy61 znemre95 ipekmom_ Edafmo etiketleyemediklerimden özür dileyerek🙏 Sanırım kurutmadan dolayı oldu yaa hele zıbınları kafası asla girmez😁 e bebekten almıştım görüştüm şimdi iade için yardımcı olacaklarmış bi daha kurutmaya atmam pamuklu kumaş diye çekti herhalde
ipekmom_ Bende yıkamayı düşünüyordum böyle postları çok gördüm, 30derecede yıkayıp klasik yöntemle kurutucam, kurutmaya en son yorgan havalandırmaya atıcam toz tüy falan onları alsın diye baya korktum çoğu kişinin başına gelmiş 🥺
Btlklnc Aynenkanka kurutmada her türlü ceker bnmde cekti biraz hele müslinler😂😂😂 %100 pamuk oldugu ıcın cekıyor bence
Edafmo Aynenkanka canım benimde ebebekten lcwadan ve hm den çoğu kıyafeti. Bu zamana kadar el örmesi hırka battaniye gibi şeyleri hariç hepsini attım kurutmaya hiç bişey olmadı. Makinende bi gariplik olabilir 😳