Milas9 aslında tedbir amaçlı bu aşı daha çok ben bir ay arayla iki kez oldum. Biraz kolun yanıyor bir iki gün acıyor ama çok değil hemen geçiyor zaten. Olurda hamileyken tetanos virüsüyle karşılaşırsan olası etkilerinden korunuyorsun onun dışında sana ya da bebeğe zarar veren bi aşı değil. Bence olunmalı her ihtimale karşı sonuçta ne yasayacagimizi bilmiyoruz