Kızlar 2 haftadır progestan fitil ve haftalık iğne kullanıyorum ama lekelenme bitmiyor yoğun olarakta geliyor sabahları doktor ağız yoluyla al belki vajinal kullandığın için kesilmiyordur lekelenme dedi bende bı gün içmedim lekelenme olmadı dün gece ağiz yoluyla aldım yine yoğun lekelenme oldu yani progestan alınca lekelenmem oluyor almayınca olmuyor böyle bişey olabilir ya ne yapacağımı şaşırdım 😔😔