Edasahiin İkiside güzel ama çok ağır isim,yan yana daha ağır olmuş yukardaki arkadaşlarında dediği gibi 3 harfli bir isimle kısaltılabilir bence 😊 benim kızım ada yaren olucak inşallah
Ayseyasinim Edasahiin çok güzel olmuş isminiiiz sağlıkla gelsin inşallah 😍 bende çok sevemedim de kendimi ikna etme çabalarım 🙈
Ayseyasinim AyFa1608 offff karar veremiyorum iste 😢 ikisi de çok güzel geliyor neyse doğana kadar bi orta yol bulunur herhalde 😂😂
Miniklerim22 Ayseyasinim biz mihra sare koyacagız 30 haftalık olduk bnce mihra sare 🧚🏻♀️ güzel tabi siz bilriisnzi
Ayseyasinim Miniklerim22 ikisini de çok seviyorum ama bi arada biri fazla gibi mi diyorum 🙈 sağlıkla hayırla gelsin yavrunuz ❤️ Herkesin fikri zevki bambaşka 😌
Miniklerim22 Ayseyasinim tabikide oyle ama bn su posta gordum ikisi olmaz diye ama etrafımdaki insanşar cok begeniyor zevk messlssi saglıkla gelsin inşallah yavrularımız ❤️
Ayseyasinim Miniklerim22 amiin amiin inşaAllah 🥰 daha yolum uzun inşaAllah şekillenir o zaman kadar sizin gibi siner içime 🥰